13_08_31_ETON DORNEY

01.09.2013 21:36

V sobotu v anglickém Eton Dorney Franta Linduška závodil na EP juniorů. 

Zde je jeho honocení závodu:

 

"Po celkem vydarenem plavani kdy jsem napalil prvnich sto metru a nedostal se do mely nasledovalo male zavahani pri nasedani na kolo a to me odsoudilo k stihani druheho baliku,ale bohuzel jsem nenasel dost sil a balik nedocvakl a tak jsem se propadl do druheho. Vyvrholeni v behu na ktery jsem se tesil se ale nekonalo...tezke nohy a neschopnost pridat pod kotel..takhle blbe jsem se uz dlouho necitil. Po vynikajicim vysledku na evropskem poharu olympijske distance v Karlovych Varech kde jsem obsadil 19 misto z 75 muzu em cekal lepsi vysledek..ale nyni uz musim zapomenout a soustredit se na MS, ktere me ceka za dva tydny v Londyne a kde bych si chtel spravit reputaci. Inu jednou jsi dole jednou nahore, ale dnesek hodnotim asi jako nejhorsi zavod v sezone."