13_09_21_KARDAŠOVA ŘEČICE_PŮLMARATÓN

21.09.2013 20:16

Dnes, v sobotu 21.září 2013 jsem si v 16:00 odstartovala svůj první půlmaratón  v Kardašově Řečici. Díky deštivému a né příliš příznivému počasí se na startu utkalo odhadem jen něco kolem 60-70 bojovníků. Trasa byla blátivá a chvílemi i občas někdo upadl (já jsem se nějakým štěstím nepřidala ke skupince :-) .

Prvních 5 km jsem brala víceméně jako „óvéčko“, protože rady všech zkušených zněly tak, abych nepřepálila začátek. A tato rada se mi osvědčila, chtěla jsem běžet tak, abych stále měla pocit, že mohu zrychlit. To se mi podařilo na poslední otočce, na posledních 5 kilometrech jsem zrychlila a stáhla ztrátu, která mi ale nakonec stejně nepomohla a s časem něco přes 1:44 minut jsem se zařadila na čtvrté nebo třetí místo, nevím jak napsat, protože o druhé místo se dělily dvě ženy, Michálková Martina a Valdová Marie a to s časem něco přes 1:43 minut. Se svým časem nejsem příliš spokojená a tak se těším, až jim příští rok ukážu záda. :-)

Katka Zemanová