13_09_21_MČR_DUATLON_ŽAMBERK

21.09.2013 20:14

Mistrovství ČR v duatlonu v Žamberku se zúčastnil Petr Jirků, vybojoval vynikající stříbrnou medaili! Moc gratulujeme a tady je jeho pohled na závod:

 

V hromadném startu, kde startovaly všechny kategorie mužů, jsem se dostal do kolize se soupeřem, což mě odsoudilo ke stíhání balíků přede mnou. Po pěti kilometrech jsme vyjížděli v balíku, který se po pár kilometrech zredukoval na cca 10 lidí. Balík spolupracoval dobře a stahovali jsme skupinu před námi. Bohužel pár kilometrů před depem se balík roztrhal a tím jsem ztratil šanci se probojovat do druhého balíku.  Nakonec jsem přijel do depa se ztrátou minuty na druhý balík. V závěrečných třech kilometrech jsem si chtěl udržet druhé místo, což se podařilo. Se svým výkonem jsem spokojen a jsem rád, že jsem ukončil sezónu stříbrnou medailí na MČR v duatlonu.