14_09_20_MČR V DUATLONU - ŽAMBERK

22.09.2014 21:16

Na Mistrovství ČR v duatlonu jsme měli jen jednoho klubového zástupce, ale velice úspěšného: Petr Jirků vybojoval svůj první mistrovský titul, i když to zatím nebylo v triatlonu. A podělil se s námi o své pocity ze závodu:

 

 

"Dne 20. 9. 2014 jsem se podruhé zúčastnil Mistrovství republiky v duatlonu v Žamberku.

V prvním běhu jsem se snažil nezakyselit na začátku jako týden předtím na jihočeském duatlonu v Budičovicích. Nakonec jsem přiběhl do prvního depa zhruba uprostřed startovního pole s vědomím, že na kole do toho prostě šlápnu a uvidím.

Kopcovitá cyklistická část, která měřila něco málo přes 22 km, mi sedla dokonale a s menší skupinou jsme dotáhli druhý větší balík. Na konci jsme se mírně roztrhali, ale i přesto jsem dojel v přední části.

Po rychle zvládnutém přezutí jsem rozběhl první okruh oproti prvnímu běhu rychleji, díky tomu jsem už mohl ve druhém kole o trochu zpomalit a užívat si konec závodu jako Mistr České republiky v duatlonu.

Petr Jirků "

 

výsledky zde:https://www.czechtriseries.cz/results/category/86?raceId=523&gender=M&trackId=1155&returnUrl=%2Fresults%2Frace%2F523