15_09_19_ŽAMBERK

20.09.2015 21:08

V sobotu 9.9.2015 proběhlo několik akcí téměř najednou: Mistrovství ČR duatlonu dospělých, v Táboře Mistrovství Jč kraje v aquatlonu do 15let a půlmaratón v Kardašově Řečici.

Celkové výsledky ze Žmberka jsou zde: https://www.czechtriseries.cz/results/race/813

Jak viděl své učinkování medailista z MČR  v duatlonu Petr Jirků, si můžete přečíst v následujícím reportu:

 

Dne 19. 9. 2015 jsem se zúčastnil mistrovství republiky v duatlonu v Žamberku společně s budoucím týmovým kolegou Honzou Trutnou. Po vzorné přípravě na tento závod jsme si oba věřili na medaile. Honza v kategorii dorostu, já pak v kategorii juniorů. Po vzájemné dohodě jsme chtěli doběhnout do prvního depa spolu, poté spolupracovat na kole a rozdat si to v posledních třech kilometrech. Z této dohody v průběhu prvního běhu sešlo, protože po trochu přepálenému startu mi Honza utekl o cca 100 metrů. V průběhu kola se sjel velký balík, ve kterém se ale moc nespolupracovalo, přesto jsme se dotáhli na Honzu a jeho skupinu. Do druhého depa jsme tedy přijeli oba v poměrně velké skupině. V běhu mi ale Honza nedal opět žádnou šanci a doběhl si pro druhé místo v kategorii dorost. Já jsem závod dokončil na třetím místě v kategorii junioři. Tento závod byl zároveň poslední v této sezoně, po které následuje důkladný odpočinek.

Petr Jirků