16_02_06_MČR V ZIMNÍM TRIATLONU

06.02.2016 23:28

Na sobotním MČR v zimním triatlonu, které se jelo v Jablonci nad Nisou, vybojoval v barvách TCV  Petr Velíšek stříbrnou medaili. Jeho dojmy ze závodu jsou zde:

 

V sobotu 6. února jsem se vydal do Jablonce nad Nisou, kde se konalo MČR v zimním triatlonu. Byl to pro mě takový lehce zkušební závod po zranění ruky, kdy jsem půl ledna bohužel musel být v klidu, ale to nic neměnilo na tom, že jsem se na závod neuvěřitelně těšil. Po celé republice to sice vypadalo spíš jako v dubnu, ale v Jablonci našli nějaké poslední zbytky sněhu, a tak se mohlo naplno závodit. Běžel jsem v kategorii dorostu, tedy na vzdálenostech 3km běh- 10 km bike a 3,5 běžky.

Hned po startu jsem se snažil držet na čele a chvíli jsem i Martina Semeráda stíhal!! Bylo to asi ale jen kilometr a ocitl jsem se osamocen na druhém místě.  V druhé části závodu- na biku,  jsme jeli tři kola, kdy se mi každé kolo podařilo něco z náskoku stáhnout, ale bohužel jsem se neměl koho chytit a celou dobu jel zase úplně sám.

K začátku běžkařské části jsme museli nejdříve vyběhnout brutální kopec a teprve na něm jsme obuli běžky a šli na to. Sníh byl měkký, mokrý, technický a vůbec nikomu to na něm nejelo. Bylo to opravdu peklo a tak trochu za trest. Každopádně i toto jsem přežil a nakonec si doběhl s časem 1:08hod. a +1:49min. pro druhé místo na republice- a to se počítá!!!

Petr Velíšek