1. ZÁVOD ČP - CITY TRIATHLON BRATISLAVA

20.05.2013 22:51

 

Skvělá organizace, vynikající úroveň a výsledné 2. místo. To je bilance mého prvního letošního triatlonového startu, který mě zavedl do slovenského hlavního města Bratislavy. Na startovní čáru bratislavského City triathlonu se tento rok postavilo kolem dvacítky juniorů a dorostenců. Já sám jsem nevěděl, co od prvního závodu sezony očekávat, tak jsem se od samého začátku snažil jet na maximum. Hned po úvodní 750 m dlouhé plavecké části v jezeře Kuchajda jsem si ještě v doprovodu polského závodníka Tomasze Brembora vypracoval na zbytek startovního pole celkem dobrých pětadvacet vteřin náskoku. Po delším přeběhu z vody do depa mě potkaly drobné problémy se svlékáním neoprenu, což vedlo k tomu, že mi Brembor poodjel a bohužel se mi tento náskok za celou cyklistickou část nepodařilo smazat. Jelo se v podstatě bezhákově, celých 20 km jsme si každý odjel „na vlastní triko“ a po celou dobu foukal celkem nepříjemný protivítr. Běh už pořadím na předních příčkách nezamíchal, jak se dojelo, tak se i doběhlo a nedošlo k žádnému dramatickému závěru. Trochu lituji té chybičky v prvním depu, ale myslím si, že start do nové sezony je to celkem slušný. První, opravdu důležitá a ostrá zkouška mé připravenosti, je na programu hned příští sobotu, kdy se postavím na ponton Evropského poháru v Brně. Startovní pole je zde nabité silnými jmény, dá se tedy očekávat, že se pojede dosti agresivně. Zároveň je tento závod také juniorskou nominací na MEJ, které se uskuteční tento rok v turecké Alanyi. Držte všechny palce! :)

FRANTIŠEK LINDUŠKA